top of page
Suport IT Complet
Serviciul IT complet al Sintactic oferă asistență IT la nivel profesional companiilor. Serviciul IT complet a fost conceput pentru a menține afacerile stabile, sigure și cu productivitate bună, oferind în același timp îndrumări strategice de un înalt calibru pentru o transformare măsurabilă a afacerii.
Serviciul IT complet al Sintactic include:
Propriul service desk
Echipele de asistență IT profesională sunt disponibile 24x7x365.
Management și întreținere
Tehnicienii îmbunătățesc continuu disponibilitatea și performanța sistemelor precum și a operațiunilor dumneavoastră.
Securitate și conformitate
Monitorizarea și actualizarea continuă a sistemelor de securitate în conformitate cu cele mai bune practici din domeniu.
Calitate și îmbunătățire
Lucrăm conform standardelor ISO 27001 pentru a îmbunătăți continuu serviciile și sistemele.
Experți IT la cerere
Indiferent de cerința dvs., plecând de la situații zilnice către proiecte de dezvoltare a infrastructurii IT și până la îmbunătățirea proceselor de business, putem aduce plus valoare.
De ce să alegeți Sintactic pentru asistență IT gestionată complet?
Descoperiți un alt tip de asistență IT care oferă stabilitate, securitate, productivitate și rezultate de afaceri măsurabile organizațiilor ambițioase.
Rezultat asigurat
Garanția noastră înseamnă că ne îndeplinim întotdeauna promisiunile făcute și livrăm rezultatele așteptate. Nivelurile de servicii contractate (SLA) ne asigură, de asemenea, că suntem trași la răspundere.
Expertiză specifică sectorului
Specializarea noastră prin servicii profesionale IT adaptate fiecărui client, ne permit să oferim un nivel superior de experiență specifică în comparație cu alți furnizori.
Propria ta echipă dedicată
Primești un manager de cont (specialist în sisteme) împreună cu un contact la nivel de director, toate concentrate pe rezultatele afacerii tale.
Axat pe rezultat
Scopul fiecărei acțiuni este de a sprijini realizarea obiectivului dvs. de afaceri.
Un partener pe termen lung
Credem că fiecare interacțiune ar trebui să fie câștigătoare pentru ambele părți. Rata noastră de retenție a clienților de aproape 100% împreună cu un scor pozitiv de încredere primită reflectă această abordare.
Calitate și îmbunătățire
Ne îmbunătățim continuu operațiunile în raport cu cerințele ISO și ne audităm furnizorii pentru a ne asigura că îndeplinesc standarde similare de calitate.
bottom of page